Wednesday, May 14, 2014

#BebelanAku2

Assalamualaikum

Keluarga aku dah bertambah seorang lagi ahli.. ^_^

Mood ein kahwin tak abis lagi. Even dah sebulan majlis kahwin tu berlalu. Aku suka tengok gambar-gambar masa majlis kahwin ein. Belum jemu lagi tengok gambar tu semua. Aku suka tengok wajah gembira semua orang. 

Sebenarnya, agak lama juga aku tak terlibat dengan persediaan majlis kenduri kahwin. Last kenduri kahwin yang betul-betul aku join pun masa kenduri Kak Norin dulu kot. Masa tu aku sekolah rendah lagi rasanya. Dah lebih 10 tahun dulu. Sekarang pun anak dia dah nak masuk sekolah menengah. Mungkin sebab tu kot aku terlebih excited untuk majlis kahwin ein ni. 

Anyway, ein dah selamat jadi suami orang. Moga ikatan pernikahan yang terjalin berkekalan hingga akhir hayat mereka. Doakan kebahagiaan abang & kakak ipar aku ye. Thanks. ^_^

No comments: